Market-ul de proximitate se modernizează
Pe șoseaua Chitilei un nou market de proximitate și-a început de curând activitatea de comerț cu amănuntul, oferind clienților din zona sa de acoperire o gamă largă de produse alimentare și nealimentare. Pentru că un business de succes are nevoie și de mijloacele necesare care să-l propulseze, administratorul societății ȘTEFĂNUȚ BUSINESS CONSTRUCT a contactat echipa ANZI SOFT în vederea achiziționării soluției fiscale și de gestiune pentru singurul market deținut până în acest moment.Discuțiile au fost simple, aceasta și pentru faptul că administratorul companiei a știut de la început ce-și dorește pentru market-ul său, respectiv a punctat că are nevoie de un flux al operațiunilor cât se poate de simplu dar în același timp eficient și, nu în ultimul rând, o asigurare în ceea ce privește intervențiile departamentului tehnic pentru situațiile ce pot interveni intempestiv.
Cum dezideratul companiei ANZI SOFT este acela de a avea clienți mulțumiți și foarte mulțumiți, nu a fost foarte grea încheierea unui parteneriat cu SC ȘTEFĂNUȚ BUSINESS CONSTRUCT, având în vedere și feedback-ul bun din piața de retail. Clientului i s-a ofertat conform tipului de magazin, dar ținând cont și de configurația locației, o soluție personalizată, la un preț fără concurență, cu posibilitatea de a o achita în rate.
Front office-ul va avea la dispoziție performantul POS R314 MAX (Casă de Marcat Computerizată cu display touchscreen de 15 inch) pe al cărui display se vor regăsi toate cele 343 PLU-uri (butoane pentru vânzări rapide ale produselor ce nu au o etichetă cu cod de bare), cititorul de mână pentru scanarea produselor ce au un cod de bare, respectiv un cântar cu etichetare aflat în zona de preparate din carne.
Pentru că gestiunea market-ului este una cantitativ valorică, administratorul companiei a achiziționat pentru back office suita de module alcătuită din Transmisii Date (aplicație soft ce face legătura între front office și back office) și Gestiune (aplicație soft ce ține conform denumirii, gestiunea marketului – NIR, Rapoarte de Stoc și Vânzări, Inventar, Raport de Gestiune, Registru de casă, etc).