Soft-ul dezvoltat local nu este întotdeauna cel pe care ți-l dorești
ACTIV ELMAR SERV SRL, un prosper market în care sunt comercializate materiale de construcții, a decis în această primăvară să înlocuiască soluția învechită dezvoltată local, cu performantul sistem fiscal dar și de gestiune oferit de ANZI SOFT. Pentru că decizia de înlocuire a unei soluții de retail nu este întotdeauna la îndemâna comercianților, mai ales când dezvoltatorul este unul local și cunoscut printre cei din branșă, nu la fel au stat lucrurile și în ceea ce privește conducerea acestei companii care a avut puterea de a se detașa în primul rând de argumentele de natură emoțională. Odată depășit acest moment, cei din conducere au avut posibilitatea să gândească la rece și să analizeze în ce măsură soft-ul actual răspunde cerințelor de moment, respectiv dacă producătorul are capacitatea de a răspunde cerințelor sale de dezvoltare.După câteva sesiuni de discuții și prezentări ale soluției de retail ANZI SOFT avute cu consultanții companiei noastre, decizia a fost cu mult mai ușor de luat deoarece diferențele erau net superioare în favoarea noului soft. La fel de mult a contat și faptul că SC ANZI SOFT SRL este singurul producător român al unei Case de Marcat pe Structură Computerizată, sistem fiscal complex ce răspunde tuturor așteptărilor la nivel de vânzare.
Contractul încheiat a avut în vedere două Case de Marcat pe Structură Computerizată – POS R314 ANZI SOFT, scanere de mână și terminale de inventariere care să ajute în principal la recepția mărfurilor și la efectuarea inventarului.
POS-ul ANZI SOFT a făcut ca vânzarea să se efectueze extrem de rapid dar și sigur, ceea ce a creat un confort și pentru casieri, dar și pentru board-ul companiei. Un alt argument ce a contat în economia achiziționării sistemului fiscal ANZI SOFT a fost acela că se poate opta pentru generarea automata a unei liste de produse ce anterior au fost tipărite pe bonul fiscal. Am eliminat astfel clasicul bilețel scris de mână ce era înmânat personalului din depozit în vederea identificării și livrării produselor achiziționate de client.