Modulul de analiză a vânzărilor propus de firma noastră prelucrează datele referitoare la vânzări, obținute în urma comunicării între server și casele de marcat computerizate (POS) prin intermediul aplicației 'Transmisii date'. Aplicația poate funcționa atât în magazine cât și la un sediu central, în vederea efectuării unei analize globale a vânzărilor la nivelul întregii societăți.
Se pot obține rapoarte referitoare la produse, grupe de produse și clienți, pentru orice interval de timp. Aceste informații constituie baza informațională pentru implementarea oricărei politici de marketing.
Aplicația cuprinde trei module:
Modulul 1. Cel mai important modul este cel de rapoarte de vânzări. Acestea sunt diverse și se obțin cu ajutorul multiplelor criterii de selecție: perioada de raportare, date despre produs (produs, raion, grupă, subgrupă), un anumit client, o anumită casă de marcat computerizată (POS), un operator (casier). Datele se prezintă grupat în funcție de intervalul de raportare (zi, săptămână, lună, etc.) (vezi foto 1).
Rapoartele pot fi sub formă de tabel sau grafic și se pot vizualiza și tipări direct din aplicație sau se pot exporta în Word sau Excel pentru o prelucrare ulterioară.
Din rapoartele ce se pot realiza, amintim următoarele:
Modulul 2. Aplicația permite generarea etichetelor de raft sau de produs în formatul dorit de utilizator. Etichetele conțin următoarele informații: denumire produs, preț, cod produs, cod de bare, data etichetării. Există modele de etichete care se tipăresc pe imprimante A4 și modele care se tipăresc pe imprimante termice (TEC, ZEBRA, TOSHIBA). Există posibilitatea alegerii produselor precum și numărului de etichete pentru fiecare produs ales.Situații referitoare la vânzări: cantitative, valorice, raion/grupă
Adaos comercial (în cazul utilizării aplicației de gestiune Anzi Soft)
Performanțe casieri (valoare vânzări, număr bonuri, număr produse, timp lucrat)
Urmărirea distribuției vânzărilor pe bonuri
Top valoric
Top clienți
Calculul rotației stocului care permite urmărirea dinamicii stocului
Realizarea borderoului de încasări
Urmărirea vânzărilor cu discount
Alte raporte.
Modulul 3. Implementarea mecanismului de promovare a produselor prin intermediul ofertelor speciale cu reduceri de prețuri pe perioade limitate de timp, pentru toți clienții sau doar clienții cu card ai magazinului.