În lumea comerțului prosperă cel care știe să atragă clienți noi, să-i păstreze și să-i facă să cumpere mai mult. Puteți să atrageți clienți oferindu-le stimulente, îi păstrați dacă le cunoașteți preferințele și îi faceți să cumpere mai mult dacă le răsplătiți fidelitatea.
Programul permite tipărirea unui formular de înscriere în clubul clienților magazinului dumneavoastră. Acest formular vă ajută să vă cunoașteți mai bine clienții, el cuprinzând informații utile ca: numele, adresa, dacă au copii, studii, venitul lunar personal și pe familie, dacă au automobil, cât de des fac cumpărături în magazin, ziarele, revistele, posturile de radio și TV preferate (vezi foto). Cardul primit de client activează mecanismele de fidelizare ale casei de marcat computerizate (POS-ului), permițând oferirea de recompense imediate (preț alternativ la produse, discount la valoare bon, etc.) sau acumularea punctelor (plată cu puncte, premiere la acumularea unui anumit punctaj, etc.).
În fiecare zi fișele de identificare completate de către noii clienți sunt introduse în nomenclator. Aceste modificări operate în nomenclator sunt comunicate pe baze periodice tuturor caselor de marcat computerizate (punctelor de vânzare), în format electronic.
La revenirea în magazin, clientului fidel îi vor fi emise documente de vânzare personalizate și, în funcție de politica dumneavoastră de marketing, îi pot fi acordate anumite discounturi.
De pildă, prin utilizarea cardurilor de client ei ar putea beneficia de reduceri care să nu fie disponibile pentru ceilalți clienți, nestrategici.
De asemenea, se pot defini ca și clienți, firme cărora li se pot atribui anumite persoane fizice pentru a putea realiza raportări la nivel de firmă. De aici, puteți vedea care sunt cei mai importanți clienți ai dumneavoastră și puteți să le aplicați o politică de vânzare diferențiată.
Programul permite obținerea unor rapoarte de distribuție a clienților dumneavoastră după toate informațiile introduse în baza de date (sex, cu copii sau fără, stare civilă, venit personal, venit pe familie, piața frecventată, ocupație, ziar preferat, etc), precum și rapoarte de vânzări (pe clienți și pe firme).
Pe lângă acest modul, firma noastră vă poate furniza diferite tipuri de carduri de fidelizare personalizate.
Soluțiile fiscale performante sunt proiectate în așa fel încât să se amortizeze
financiar din profitul rezultat prin utilizarea lor. Totuși trecerea de la un
sistem clasic cu case de marcat la soluțiile fiscale performante poate implica un
efort financiar inițial din partea investitorului.
Pentru a veni în ajutorul clienților săi firma Anzi Soft S.R.L. oferă
posibilitatea de achiziționare în rate, cu un avans minim, a
soluțiilor fiscale performate pentru magazine și case de schimb valutar. Pentru
a obține informații suplimentare despre finanțare vă rugăm să ne contactați
pentru a vă putea face o ofertă concretă .