Funcția principală a acestui program este realizarea comunicării între server și punctele de vânzare (POS-uri). Comunicația presupune un flux de date în ambele sensuri: transmiterea de la server către punctele de vânzare a nomenclatoarelor și a diverselor setări și preluarea de la punctele de vânzare pe server a vânzărilor efectuate.
Varianta de lucru în magazine permite:
definirea punctelor de vânzare (a POS-urilor sau a caselor de marcat computerizate);
stabilirea căilor de transmitere/recepție a datelor;
preluarea listelor de produse și/sau clienți dintr-un program extern de gestiune, sau definirea unei liste proprii de produse, și transmiterea lor către punctele de vânzare, fie automat, la momente de timp configurabile, fie manual, la momentul dorit;
realizarea anumitor setări pentru punctele de vânzare (configurarea antetului și subsolului de bon, configurarea autorizărilor pentru operațiile executate pe POS-uri, cotele de TVA, definirea utilizatorilor recunoscuți la punctele de vânzare, si transmiterea lor către punctele de vânzare;
preluarea vânzărilor de la punctele de vânzare, fie automat, la momente de timp configurabile, fie manual, la momentul dorit;
monitorizarea caselor de marcat computerizate astfel încât se poate cunoaște starea de funcționare a fiecărui punct de vânzare chiar dacă sediul central nu este în aceeași încăpere cu punctele de vânzare (vezi foto);
comunicația cu sisteme de gestiune externe (SGE) preluând nomenclatorul de produse și pe cel de clienți și apoi exportând vânzările către acestea (vezi foto)
Aplicația permite și comunicația cu cântare. Se pot repartiza produse pe un anumit cântar și apoi pot fi transmise acestuia. Legătura dintre server și punctele de vânzare este 'Offline' - dacă server-ul nu mai este în rețea, punctele de vânzare pot funcționa în continuare.
Există și o versiune superioară a aplicației destinată lanțurilor de magazine, care se numește "transmisii date HQ". Scopul acestui modul este de a comunica cu magazinele societății astfel încât să se asigure unicitatea datelor (aceleași nomenclatoare la toate magazinele) și de a prelua fișierele de vânzări din magazine pentru a se putea face analiza vânzărilor (cu ajutorul modulului de analiză vânzări) pe baza datelor de la toate magazinele.